ЗВЕРНЕННЯ ТА ЗАПИТИ В РОБОТІ КАДРОВИКА

Випуск №7 (липень, 2017)

 

 

Аліна КЛИМЕНКО,

консультант із соціально-трудових відносин

 

Інколи кадровикам доводиться звертатися для отримання певної інформації або вирішення деяких питань до інших підприємств. Своєю чергою з різних питань до кадрової служби можуть звертатися різні особи, які не є працівниками підприємства, але, наприклад, колись ними були. Порядок розглядів зазначених звернень або запитів на інформацію залежить від конкретної ситуації. Яка ж між ними різниця?

 

ЗАПИТ ЧИ ЗВЕРНЕННЯ?

Відповідно до статті 1 Закону № 393 громадяни України (а також не громадяни України, які законно знаходяться на її території) мають право звернутися (або інакше кажучи — подати звернення) із зауваженнями, скаргами та пропозиціями, що стосуються їхньої статутної діяльності, заявою або клопотанням щодо реалізації своїх соціально-економічних, політичних та особистих прав і законних інтересів та скаргою про їх порушення до:

• органів державної влади, місцевого самоврядування;

• об’єднань громадян;

• підприємств, установ, організацій незалежно від форм власності;

• засобів масової інформації;

• посадових осіб відповідно до їх функціональних обов’язків.

Разом з тим дія Закону № 393 не поширюється на деякі сфери діяльності, зокрема на порядок розгляду заяв і скарг громадян, встановлений кримінальним процесуальним, цивільно-процесуальним, трудовим законодавством тощо (ст. 12 Закону № 393).

 

 

...далі читайте на сторінці 26, випуск №7 (липень, 2017)